1394-08-07 09:36
2011
0
22786
جمعه هشتم آبان ماه ؛

چهاردهمین یادواره شهدای روستای سرکلاته گرگان با مداحی حاج مهدی منصوری برگزار می شود

دبیر ستاد یادواره شهدای روستای سرکلاته گرگان از برگزاری چهاردهمین یادواره شهدای روستای سرکلاته در هشتم آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گلستان ما ، درویش علی حسن زاده در این زمینه گفت : طبق روال سالهای قبل و با تصویب اعضای ستاد، چهاردهمین یادواره شهدای روستا روز جمعه مورخ 8/8/94 مصادف با شهادت محمد حسین فهمیده ، روزنوجوان و بسیج دانش آموزی در مسجد جامع روستای سرکلاته برگزار می گردد.

وی افزود: سخنران مراسم حجت الاسلام احمدی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان و مداح مراسم مهدی منصوری از تهران می باشد .

حسن زاده اظهارداشت: جهت هماهنگی و روانسازی امور پنج کمیته شامل کمیته مالی ،پشتیبانی ، فرهنگی ، تشریفات و امنیت تشکیل شده و تا کنون 10 جلسه ستاد یادواره تشکیل و امورات مربوطه پیگیری گردیده است .

وی افزود: برای 1300 نفر جمعیت و تدارکات پیش بینی شده که امیدواریم مراسم خوبی در شان و جایگاه مقام والای شهیدان روستا برگزار نمائیم .

حسن زاده در پایان از کلیه نهادها ی داخل روستا از جمله دهیاری و شورای اسلامی روستا ، پایگاه بسیج برادران و خواهران ، کانون فرهنگی مسجد ،هیئت امنای مسجد ، هیئت ابوالفضلی و کلیه اهالی روستا که همکاری لازم را در برگزاری یادواره داشته و دارند تقدیر و تشکر نمود.

لازم بذکر است که روستای سرکلاته گرگان دارای پنج شهید والامقام می باشد که سه تن از آنها به نامهای سید محمد زمان کیاالحسینی ، حسن کلاسنگیانی و علی جمعه رائیجی در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت دست یافتند و دو شهید دیگر به نامهاب فریدون مشوق و خانم نرگس هراتی نژاد در حادثه تروریستی سامرا در سال 92 به شهادن رسیدند . روحشان شاد و یادشان گرامی.

منبع: ترنم سرکلاته

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.